Най-хазартното интервю на Вероника

Хазартът е бизнес. Бизнесът също е хазарт. А какво ще кажете за уроци по бизнес – от човек, който е бивш професионален покер-играч? Звучи, нестандартно, нали?

От години следя събитията, организирани от българската компания Web & Events(WE), на доста от тях съм и участник (не винаги успявам, за съжаление) и от личен опит мога да потвърдя, че почти всяко тяхно събитие е точно такова: нестандартно, предизвикващо любопитство и даващо много нови гледни точки и идеи за развитие.

100%-ов маркетинг… и още нещо

100%-ов маркетинг… и още нещо

Днес ще ви разкажа за едно писмо. Едно писмо, написано през далечната 1925-та година – но влязло завинаги в учебниците по маркетинг.

Съвременните маркетолози биха определили това писмо като sales letter. И неговата цел наистина е била да „продаде“ идеята – на получателите на писмото – да дарят по 1000 долара за една благородна кауза. (Според някои изчисления, тези 1000 долара през 1925-та се равняват на почти 12 000 долара днешни пари).

Семинарът „Аз и Парите“ е само след 1 седмица

Парите са като жените – без тях светът нямаше да е същия. (Макар че, със сигурност щеше да е по-просто устроен…). Парите – също като жените – идват при нас не само когато са желани. Но остават при нас само…

„Кралят на продажбите“ идва в България

Голяма част от нашенците все още могат да бъдат охарактеризирани с шопската „мъдрост“ и верую на всеки нихилист и мърморко: „Ти на мене пари ми дай – не ми давай акъл!“. Но има и такива българи (за щастие – броят…

Маркетинг на съблазняването

Оригиналната поговорка гласи, че „В любовта и на война – всичко е позволено!“. И докато приликата между бизнеса и войната е лесно забележима, другото е малко по-фина материя. Защото между Любовта и Продажбите наистина има много пряка връзка. А какво…